emmeny

Alla inlägg den 26 november 2012

Av Emelie - 26 november 2012 22:39

Ååh vad det kliar i fingrarna! Jag vill göra julfint nu. Så det tänker jag minsann börja med denna vecka, det är ju trots allt första advent på söndag.

Jag var så nära att stanna till på Ikea på hemvägen idag. Köpa en massa fint till huset. Men så vart det inte. Om jag ska vara ärlig så ville jag faktiskt hem:-)

Jag har dock en liten inköpslista som jag ska försöka beta av. Sånt som jag vill ha NU. Exempelvis till trappen vill jag ha en lykta och en liten gran. Jag vill också spana in gardiner till salen. Det rummet behöver lite omvårdnad känns det som, nog för att det är fint men det känns liksom att det är ett rum som inte används.

Till köket vill jag ha en låååång trasmatta men det får nog bli senare. De är ju inte gratis direkt. En hallmatta behövs också. Och någon form av hylla till duschrummet.

Nu ska jag nog sluta för annars blir plånboken tom.

Ovido - Quiz & Flashcards