emmeny

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Emelie - 6 november 2012 06:28

Gårdagen i skolan gick bra, det var en lugn dag så där första dagen tillbaka efter lovet. Hela veckan blir nog ganska lugn, iaf för mig då fokus för eleverna ligger på att få klart till Lego League-finalen på lördag. De andra eleverna får ha lite andra lektioner istället så det blir nog bra. Jag borrade glasspinnar igår till tekniklektionerna nästa vecka, mycket ska man vara med om.


Jag kom hem ganska tidigt igår, och kunde som sagt passa på att borra lite. Tiden rann dock iväg så plötsligt var klockan nästan sex och jag behövde åka ut till Mary. Efter lite velande gav jag mig själv en spark i röven och sadlade. Hon var pigg, men det gick rätt så bra ändå. Hon kan ju den lilla damen. När jag joggade av var hon riktigt trevlig. Nya tag i em=) Hemma igen blidde det mat, och sedan inte så mycket mer. Man är rätt slut när man går upp före tuppen. 



Nu ska jag få i mig lite frukost och sedan skrapa rutor. Det var visst halt idag enligt rapport från maken. 

Ovido - Quiz & Flashcards