emmeny

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Emelie - 12 november 2012 23:05

Ja jag har fått en känsla för hur det kommer att bli, med stallet sådär nära inpå :-) Gud vad lätt att bara dra på skorna och lukta lite häst ett tag. Snart så, är det sådär nära på heltid!

Imorse försov jag mig men kom till skolan med hela 2 minuter till godo. Puh! Två matte-lektioner, rast, två NO-lektioner och därefter lunch. Sedan var skoldagen slut. Iaf för eleverna. Jag skrev klart deras NO-schema för kommande två veckor och sen var det ett möte innan jag åkte för dagen.

Rattade till Vallby 4 och plockade upp syster, sen rullade vi till huset. Visade henne runt och fixade kaffe. Efter vi fikat gick jag ut och fixade till Memsan. Hon var nöjd med tillvaron:-) Tog med mig sis och hämtade pizza innan jag körde hem henne.

Hemma igen vart det rensning och packning. Får se hur mycket jag hinner med imorrn. Nu är det tomt lite överallt.

Ovido - Quiz & Flashcards