emmeny

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Emelie - 11 november 2012 23:05

Jag hann iaf med ett pass på Mary igår, trots att det var så mycket annat som hände. Vi jobbade på lite efter de tips jag fick av Rebecca i fredags och hon gick riktigt bra!! Hon har en grym energi nu, det gäller bara att hon lägger det på rätt ställe. :-)

Är också glad och stolt över mina elever som vann(!) i lördags och nu ska till den skandinaviska finalen i Oslo. Fantastiskt!

imorgon är det dags för ännu en vecka på VFUn. Men de tävlande eleverna är lediga, så det blir nog lugnt :-)

Av Emelie - 11 november 2012 22:12

Nu är visst helgen slut. Och det är jag med. Som vi har jobbat! Eftersom sakerna inte hämtades i fredags hjälpte vi till att packa ner allt då second hand butiken kommer och hämtar ist. Packningen blev klar igår em. Nu står allt det i de båda hallarna i huset, plus i Js rum. Men alla andra rum står redo för oss. HÄRLIGT!! Men igår när klockan var nio var jag sååå trött. Vi åkte och köpte lite mat innan vi åkte hem till lägenheten och däckade.

Imorse vaknade jag av mig själv vid åtta. Det var riktigt skönt att vakna hyfsat tidigt och ändå vara utvilad. Vi klev upp, åkte ut och kidnappade våra hyresvärdar för en frukost på Ikea. Jag och J åt där igår med och de har minsann frukost-buffé!! Så vi gjorde en repris idag. Mätta begav vi oss hemåt igen och började städa köket. Vi fick ju en fri månad mot att vi städade. Så nu är köket rent och redo. Ikväll körde vi dit sängstommen också :-)


Det börjar närma sig:-)

Ovido - Quiz & Flashcards