emmeny

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Emelie - 9 april 2012 16:33

Ännu en sovmorgon, imorgon måste jag skärpa till mig!


Gårdagen blev himla fin, vi åkte till dollarstore och jag inhandlade lite till konstruktionerna som barnen ska få bygga. Efter det lämnade J av mig i city där jag mötte upp mamma, pappa och lillasyster på Hong Kong för lite sen lunch. Det blev en fem små rätter, men det var inte den bästa kinamat jag ätit om jag ska vara ärlig. Men helt okej iaf. Efter maten for vi till Erikslund där jag hoppade in på Hööks och köpte en padd, sedan till Ikea då mamma skulle ha några plastlådor. Jag köpte sugrör (200st för 9kr) och en tvätthängar-bläckfisk =) 


Tog en liten paus hemma med en kaffe sedan for jag ut till Mary och vi tog oss ett pass i ridhuset. En mycket pigg tjej till en början men efter en stund varvade hon ner och blev riktigt fin. Avslutade med en promenad i solen och mys i stallet.



Två tjejer ute i solen.


Kvällen hemma sedan bestod såklart av lite spelande, man kan väl säga att det inte vart någon paus från det. 



Måndag
Ja jag sov ju som sagt en stund. Men imorgon blir det andra bullar! Sedan har jag diskat och sorterat tvätt. Och spenderat ett par timmar med ett annat spel. Gjorde ett återbesök på Battlefield 3, men det gick väl inte lysande. Men det är ju något att träna på. Nu ska jag snart få i mig lite mat och sedan åker jag ut till busan =) 


Ovido - Quiz & Flashcards