emmeny

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Emelie - 10 april 2012 22:59

Yes I did it! Jag vaknade tidigt idag. Strax efter sju slog jag upp luckorna. Tog mig lite kaffe och joinade grabbarna på psn. Hade en ganska bra förmiddag där, men mesta dels vinster. 


Strax innan tolv åkte jag ut till Michaela för lite lunch innan jag skulle busa med Oscar medan mamma for och klippte sig. Jag och grabben tjoade hejaramsor för fullt när hon kom tillbaka och hade även hunnit med lite gröt och majskrokar. =) Michaela och jag tog oss lite kaffe sedan och ett mumsigt wienerbröd. Mysigt som alltid!


Hem en sväng och ut till stallet. Fröken fick vila idag, för imorgon och torsdag har jag utsläpp så då har jag lite pass planerade. Det har ju dessutom regnat hela dagen så då var det nog skönt att få stanna inne. 


Hemma igen blev det mat och jag lyckades hälla några deciliter makaroner på golvet, vilket såg ut som om ett helt paket rasat ut. Ingen var gladare än Lucas som älskar okokta makaroner. Nån större mängd fick han dock inte då matte var snabb med sopen. 



Nu ska jag strax göra natt. Upp tidigt imorgon för att fösa ut hästarna. Tyvärr ser ju vädret ut att bli samma lika illa som idag.

Ovido - Quiz & Flashcards