emmeny

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Emelie - 14 april 2012 13:03

En högst ospännande vardag. Fast nu är det ju helg?


Igår började det plötsligt regna igen. Lite av en downer då jag tänkt promenera till stallet. Det sket sig kan man säga. Istället for jag ut lite snabbt och fixade. Pysslade lite hemma sedan, men skulle behöva en storstädning. Fast just nu känns det som jag har hur mycket som helst att göra, vilket gör att jag skjuter på allt. Så jag måste försöka ta tag i det, iaf försöka ta en sak i taget. Då brukar det gå undan.


Dessutom är jag inte bara dagvill, jag är veckovill. Jag var helt säker på att det var på måndag jag hade tandläkaren men det var visst veckan efter. Nåväl. Nästa vecka blir det full rulle, praktik med diagnoser och utedagar. Sedan på lördag ska jag och Michaela på Zumba! Ska bli spännande att se hur mycket man orkar =)


Jag går dessutom och klurar på en deal vad gäller mitt abonnemang. Tecknar jag om det får jag en ny telefon plus en surfplatta med fri surf för samma månadskostnad som jag har idag. Nu spelar ju inte telefonen någon roll, då jag är nöjd med min iPhone. Men det är ju ändå samma summa i månaden, och då får jag ju en surfplatta också. Vi får se =)



Idag kan vi dessutom uppmärksamma att det var 100 år sedan Titanic sjönk. Lite kul att vlt.se publicerat nyhetsrapporteringen kring detta 1912. Läs här: http://vlt.se/nostalgi/antikt/1.1613566-varldens-storsta-angare-i-fara-att-ga-under-i-oceanen-

Och så spelar vi lite på Grand National idag. :) 



Nu ska jag läsa vidare och sedan fara ut till stallet.




Ovido - Quiz & Flashcards