emmeny

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Emelie - 15 april 2012 15:28

Usch jag sitter och planerar men får det inte att gå ihop. Illa! Det löser sig säkert i slutändan.


Idag mår jag dessutom inte så bra, har gått och blivit förkyld. Känner mig febrig och har halsont. En envis hosta dras jag med dessutom. Inte okej! Annars är det ju söndag, och jag har inga direkta planer för dagen. Förutom en fika hos syster möjligtvis. =) 


Igår fick jag skjuts ut till stallet, fixade och tog in de hästar som var kvar ute. De var dock inte så många så det gick fort. När jag var klar promenerade jag hem, gick cykelvägen och det var visst 4,3 kilometer. Jag trodde det skulle vara närmre än att gå stora vägen men icke sa nicke. Skönt var det iaf, trots att det blåste lite.





Eftermiddagen och kvällen blev ganska lugn. J var i väg och fixade med bilen så jag fick roa mig själv. Vilket inte var några problem. =) 





Nu ska jag se om jag kan ordna någon form av ordning i detta planeringskaos, eller om det får vänta tills jag har handledaren som kan coacha lite. Trevlig söndag!
 



Ovido - Quiz & Flashcards