emmeny

Alla inlägg den 1 september 2012

Av Emelie - 1 september 2012 16:33

...har jag gjort Hälla med mamma och lillasyster.

Av Emelie - 1 september 2012 12:29

Jobbade igår morse. Mina små elever är nu stora 6or. Tänk så det går. :-) tre långa pass med svenska stod på schemat men det gick bra. När jag slutat åkte jag till mamma en stund.

Där hann jag med lite prat och kaffe. Som grädde på moset fick jag en kasse med kläder. Det är ju aldrig fel :-) Hann säga hej till pappa också när han kom hem. Sedan skulle de till stan så jag rullade hemåt.

Hemma väckte jag en sovande make. Och en liten stund senare vart det mat. Dagen till ära bestämde vi oss för Kina. Sjukt gott var det.

Jag var både hästlös och träningslös igår. Efter att ha kört hårt fem dagar på raken så var det nog dags för en vilodag.

Ovido - Quiz & Flashcards