emmeny

Alla inlägg den 21 september 2012

Av Emelie - 21 september 2012 21:01

Salle och jag var ute och busade och han roade sig med att balansera på stenar.

Eftermiddagen spenderades i stallet. Suss ville ha sällskap i ridhuset så jag och Mary tog oss ut dit. Jobbade lite över bommar idag. Avståndet var lite för stort egentligen för Busan men det gick ändå och i slutet var hon superfin! Så vi fick tom lite beröm :-)

Nu är det soffan som gäller resten av kvällen.

Av Emelie - 21 september 2012 14:56

Jag sitter på Torino och har nyss beställt en kebab med bröd. En lite sen lunch kanske, plus att min frukost inte var så mastig. Två bananer.

Nu är det iaf helg.

Av Emelie - 21 september 2012 08:21

Ska strax rulla mot skolan. Hoppas att denna föreläsning är något att ha, oddsen talar ju dock för motsatsen.

Idag är det äntligen fredag. Vad helgen bjuder på vet jag ännu inte, men jag ska försöka att packa ner lite onödigt iaf.

Jag har för övrigt rejäl träningsvärk i magen ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards