emmeny

Alla inlägg den 2 september 2013

Av Emelie - 2 september 2013 23:32

Måndagsmorgon betyder numer utsläpp, så tjolahopp tjolahej -när klockan slog åtta var Ems ute i stallet. Kashi var först ut och såg ut att njuta av morgonsolen.

Allt gick rätt smidigt och när allt var klart där efter lunch åkte jag till staden med sis.

Spontanshoppade på Hööks, grimma och grimskaft, B-vitaminer och strumpor.


Förutom Hööks blev det lunch på pizza hut, köpte kalender på bokia och hårfärg på City gross.


Nu ska jag invänta John Blund. Hoppas han kommer snart :-)


Jo just. Här på kvällskvisten leker Robbie intensivt med något i hallen. Jag anar ugglor, han leker bara så där ihärdigt med stulet gods. Mycket riktigt, jag klev ut i hallen hittade herr vit i full färd med att slakta den här ...


Jag tror inte Oscar vill ha tillbaka den nu.

Ovido - Quiz & Flashcards