emmeny

Alla inlägg den 26 september 2013

Av Emelie - 26 september 2013 23:18

Okej. Jag kanske ska vara lite mer aktiv. Halva veckan har gått och inte mycket vettigt har hänt.

I måndags och i tisdags hade jag utsläpp. Båda dom passen gick smidigt. Jag försökte ägna mig åt plugg också men det har gått rätt segt.

I tisdags tömkörde jag Mary och hon gick så himla fint. Lade ut lite bommar som hon fick trava över och hon knatade på riktigt bra. Igår red jag Myrra, det var kul. Hon är en trevlig häst med en del humör. Dock så är det ganska lätt att säga till henne. Efter jag ridit henne tog jag ut Mary på ett kort pass och det gick ganska bra.

Tidigare igår åkte jag till mamma och pappa och fikade lite. Skulle egentligen ha sytt till Js bil men det får bli senare.

Han fyller år idag och har vart ledig dagen till ära. Han har dock vart på vift hela dagen och kom hem lagomt till firandet. Hela klanen från min släkt kom. Han fick fina presenter och var nog rätt nöjd.

Idag ringde jag för en läkartid. Nu har jag fått nog av att inte kunna fungera normalt. Tyvärr så var det rätt lång väntetid. Magen är inte alls i form idag och det har inte vart så kul. Förhoppningsvis blir det bättre över natten så jag kan vara med imorrn.


Annars pågår här ett krig. Jag mot en mus. I förrgår upptäckte jag gnaghål på en chipspåse. En råttfälla gillrades och igår morse kikade jag in för att se om det hänt något. Jovisst, ostbiten var borta och ingen mus satt i fällan. Idag köpte jag två nya fällor och gillrade. Två timmar senare hade musen varit där och stulit sitt byte. Rond 3 har nu inletts. Musen må leda med 2-0 än, men jag ska ta den på knockout!

Ovido - Quiz & Flashcards