emmeny

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Emelie - 6 november 2011 21:30

Bara för att chocka fröken TJ drar jag till med ännu ett inlägg:) Inte för att det hänt nå sen sist direkt.


Efter förra inlägget kom Stig och fikade. Vi var på Maxi och storhandlade tidigare idag och köpte med lite fikabröd. När han åkt hem började jag med maten. Ren improvisation med inspiration från underbara La Pasta där jag och tjejerna alltid åt förr i tiden. Hur som helst så vart det en pastagratäng med kyckling. Mycket gott vart det också.


Jag fick också ett sms från TJ, hon ville leka imorrn. Åh vad glad jag vart. Vi ska ränna runt på Erikslund hon och jag =)


Nej nu måste jag byta om. Its pyjamas time!!

Av Emelie - 6 november 2011 17:02

Jag är helgbitter. Vad betyder då det? Jo. Jag är inte störtförtjust i helgerna. Det är alltför mycket att hinna med och för många viljor att tillfredställa. I synnerhet eftersom jag helst vill stänga in mig i en bubbla och bara vara. Men snart är det måndag. Då kan man andas ut.

Av Emelie - 6 november 2011 12:01

Jag erkänner, jag vaknade nyss.Jag vet inte vad det är men jag sover så dåligt på nätterna. Ingen djupsömn liksom. Jag hoppas det blir bättre snart. Idag är det söndag. Jag känner för att inte göra någonting men måste en massa. Veckan som kommer är ganska fullspäckad. Det blir säkert bra ändå.Nu ska jag fylla på med kaffe och sedan göra något vettigt.

Ovido - Quiz & Flashcards