emmeny

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Emelie - 19 november 2011 13:55

Lördag! Jag har fått sovmorgon och ätit en god frukost. Jag har även hunnit med lite plugg. Nu ska jag klä mig lite sedan ska vi till stan. Måste handla lite till Mary:) Kanske hinner med nåt annat också när man ändå är där. Några fler planer för dagen har jag inte, kanske ska ta tag i att måla kryddhyllan sedan. Skönt med lite pyssel så där.

Av Emelie - 19 november 2011 01:03

Man är lite lagomt mör nu. Veckan har vart ganska intensiv, och sömnen ganska bristande. Nu är det iaf helg, så jag ska passa på att ta det lite lugnt. Måste dock plugga en del, tenta på onsdag men jag ska hinna med lite lugn och ro också. Idag hade vi muntliga redovisningar av våra lektionsplaneringar i hemmets teknik och avfall. Första gången vi hade egna redovisningar så där, annars är det ju alltid i grupp. Lite synd egentligen för det är så bra träning. Klart man är nervös innan men det går ju bra:) Alla i klassen trodde nog dock att vi skulle få sluta till lunch idag, men det vart en heldag istället. Huvudet var inte alls med i slutet.Efter skolans slut for jag hem, lirade lite med grabbarna och sedan vilade jag mig lite en stund. J och jag firade fyra år igår så det småfirade vi idag. J hade bakat en tårta, så mamma, pappa och mathilda kom och fikade vid sex. Strax efter kom även Andreas, Carina och Jonas och lite senare även Anders som skulle hjälpa j med bilen. Vi åkte och tog en pizza sedan innan de for till garaget och jag till stallet. Vart inte så länge där för det vart ju lite sent. Hemma vart det lite mw3 en stund och nu är det sovdags. Imorrn får vi se vad som sker, sovmorgon hoppas jag.

Ovido - Quiz & Flashcards