emmeny

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Emelie - 20 november 2011 23:29

Eftermiddagen bara försvann. Jag spelade klart singelplayer läget på MW3, lite sorgligt så där. Sedan satte jag igång och började måla. Efter första strykningen åkte vi till ICA och handlade sedan hem och lagade hamburgare. Världens mest onyttiga burgare förmodligen, men ack så god. Diskade och slöade i soffan en stund. Innan stallet tog jag sedan andra strykningen på kryddhyllan och det vart så fint :) Har dock de två hyllplanen kvar.


I stallet stog busan och mumsade eftermiddagshö. Men efter lite övertalning följe hon med ut ur boxen för lite mys medan J mockade ;) Jag fixade i ordning henne och vi gick ut i paddocken. Hon skötte sig superfint :) Imorgon ska jag åka ut medan det är ljust så vi kan leka lite över bommar har jag tänkt.  När stallet var klart åkte vi upp till stora stallet och pratade med R o A. De skulle ner till lilla sedan så vi åkte dit igen och jag passade på att ta med lite grejer ner dit. 


Hemma vart det en välförtjänt dusch, och sedan soffan och dessvärre chipspåsen i högsta hugg. Tog ett par matcher Cod sedan, gick så där. Hade en riktig katastrof match och tyvärr är det dom man minns. Nu är det lite pluggtajm, som alltid på kvällarna. Sedan natti.

Av Emelie - 20 november 2011 13:35

Sitter och pluggar, teknikbegreppen till tentan. Hur kul som helst, not. Men lika bra att slå in dem i skallen så man är redo på onsdag. Hade tänkt spela en stund, men psn ligger visst nere. Då får man ju iaf en liten stund att läsa :p Ska ta tag i kryddhyllan om en stund, skrubbade av den igår. Så nu är den redo att slipas:) Sjukt förresten att jag bott i det här huset i fyra år nu. Det skulle ju bara vara temporärt.

Av Emelie - 20 november 2011 00:48

Lördagen har nu övergått till söndag och jag ligger redo för att möta John Blund. Dagen har vart rätt lugn och skön. Åkte in till stan, hamnade på hööks först där jag köpte mineraler och b-vitamin. Åkte till El-giganten och kollade på tv sedan, men det blir ett senare projekt. När vi ändå var i krokarna hoppade vi in på Öb också, där kan man ju alltid hitta saker man inte visste att man behövde. Köpte bla julgardiner, pälsglans, klotång och glögg. Åkte till stallet på hemvägen och där var allt i princip klart. Skönt. Hemma vart det matlagning, panerade egen schnitzel med klyftpotatis. Gottigt. Resten av kvällen har spenderats i soffan:) nu ska jag göra mig redo för söndagen. Natti.

Ovido - Quiz & Flashcards