emmeny

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Emelie - 17 november 2011 09:41

Jahapp jag kom liksom av mig med bloggen. Men det är väl bara att ta nya tag:) Just nu sitter jag på en högst ointressant föreläsning. Läraren är noga med att betona att vi inte ska anteckna så då får man roa sig med annat. Jag är grymt trött idag, sömnen vart lite lidande i natt. Efter skolan ska jag plugga lite. Har redovisning imorrn på min lektionsplanering. Den är i stort sett klar men ska finjusteras lite:) Vi har även redovisningar i eftermiddag. Mycket nu. Mja, jag får väl försöka lyssna nu. Ska försöka återkomma senare.

Av Emelie - 17 november 2011 09:41

Jahapp jag kom liksom av mig med bloggen. Men det är väl bara att ta nya tag:) Just nu sitter jag på en högst ointressant föreläsning. Läraren är noga med att betona att vi inte ska anteckna så då får man roa sig med annat. Jag är grymt trött idag, sömnen vart lite lidande i natt. Efter skolan ska jag plugga lite. Har redovisning imorrn på min lektionsplanering. Den är i stort sett klar men ska finjusteras lite:) Vi har även redovisningar i eftermiddag. Mycket nu. Mja, jag får väl försöka lyssna nu. Ska försöka återkomma senare.

Ovido - Quiz & Flashcards