emmeny

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Emelie - 6 mars 2012 16:23

Just nu är jag hungrig, trött och irriterad! De tre hör dock inte samman, annars hade det ju vart lätt fixat. Men var för sig blir det svårare att lösa. Helst vill jag skriva arga ord men det skippar jag. Gör istället som alltid.


Kom hem från stan nyss, biologilaborationerna gick smidigt så vi fick sluta lite tidigare. Skönt det. Pratade lite med syster och sedan for jag hem. Mer spännande än så blir det inte. Hemma har jag världens längsta "att göra-lista". Så jag vill helst dra täcket över huvudet och vakna upp i juni.


Nej mellanmål nu och sedan börja ta hand om sakerna på listan =/

Av Emelie - 6 mars 2012 08:25

Jag är på gång mot skolan! Var trött när jag vaknade men piggade på mig rätt fort. Hann med ett par morgonmatcher men det gick si så där. Nu har jag iaf fått i mig en macka och lite kaffe. Alldeles redo för biologi!!

Ovido - Quiz & Flashcards