emmeny

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Emelie - 7 mars 2012 23:39

Har haft en riktigt bra skoldag, det är skillnad på skillnad så att säga. Nu var vi hela fyra elever idag, mycket mycket skönt. Började med en rundtur på Rademachersmedjorna och sedan över till Faktotum, där vi experimenterade (lekte) med deras anordningar. Tog lunch på Erikssons, de andra hade matlåda men kunde inte motstå hamburgare. Efter lunch blev det konstruktioner av olika slag, riktigt kul. Blev klara där vid tre så då promenerade jag upp till skolan för min muntliga redovisning för Lars, jag tror det gick bra haha.


Rullade hemåt sedan och stannade till hos Michaela, som både bjöd på kaffe och sockerkaka (som jag typ åt halva av), mums. Kom hem och tryckte i mig lite varmkorv, sedan vart det stallet. Då Mary brunstar som...ett brunstigt sto?...så är det ganska äckligt i boxen, så det vart storstädning. Jag tog kvällsfodringen så jag hann fixa i lugn och ro. När jag var klar var R & A i ridhuset så tittade in där och sade hej. På hemvägen stannade jag till och hämtade upp min pärm med anteckningar från omvårdnadsplugget. 


Hemma igen vart det en välbehövlig dusch och sedan tittade jag igenom mina gamla anteckningar om kroppen. Gud så glad jag är att allt det finns kvar. Jag har ju stor nytta av det nu och kommer nog att ha det även senare. Tack mamma!!


Lille grå tyckte inte att jag skulle plugga!



Nu skulle ju jag ha en tidig kväll (och lite tidigare än vanligt är det ju än) så jag ska väl pallra mig till sängs, mer biologi imorrn.  



Svar: Search är kort för search and destroy, en av matchtyperna på Call of duty och jag spelade inte så bra den kvällen =)

Ovido - Quiz & Flashcards