emmeny

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Emelie - 12 mars 2012 22:52

Gårdagen spenderades med plugg till största delen. Jag skrev klart biologirapporten och skickade in den. Skönt att ha struken från listan. Det är ändå en hel del saker kvar att göra. Åkte till stallet framåt kvällningen och pysslade om Mary sedan rullade jag ut till syster och tog en kaffe. När den var slut kom vi på att vi skulle åka till maxi. Så hon, yngsta systerdottern och jag packade in oss i bilen och for. Vi flummade omkring där en timme och ute igen tog vi två varv på parkeringen med Sean Banan på högsta volym. Är man udda så är man!

Idag var det skola, dags för nytt tema. Energi. Förmiddagen masade sig förbi och jag åkte hem. Spenderade ett par timmar i godan ro innan jag åkte till Mary. Blev ett litet pass i paddocken idag. Vi badade vattenpöl, gjorde sidepasses och skrämde rådjur. Duktig tjej idag:) hemma lagade jag mat, åt och dök in i cod. Har inte spelat på hur länge som helst. Riktigt kul var det, skönt att vara tillbaka.

nu är det god natt, ska upp vid 6 imorrn bitti.

Ovido - Quiz & Flashcards