emmeny

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Emelie - 18 mars 2012 21:00

Det vart inga 11 timmars sömn, utan jag vaknade runt nio utvilad. Två lurviga killar knallade in i sovrummet och gjorde mig sällskap också. Mysigt värre. 


Förmiddagen vart dock oerhört seg, kom mig inte för att göra någonting. Satt i soffan och drack kaffe ist. Men vid ett åkte jag ut till Busan. Vart ett litet pass i paddocken idag, och trots ett sjujäkla humör så gick det strålande. Eller kanske just på grund av hennes humör? Skrittade av i skogen sedan, och det var lika skitläskigt som sist fast vi höll oss i utkanten. 


Hemma vart det dusch och mat, sedan damp jag ner i soffan igen. Latfia. Åkte dock till sura strax innan 6. Fikade lite och pratade och har nyss kommit därifrån. Så nu har jag förberett lite för imorgon då jag äntligen får komma ut och träffa barnen igen. Mycket spännande! 


Ludde var så duktig idag=)  

Av Emelie - 18 mars 2012 01:21

Intaget i stallet gick ovanligt smidigt, tog in hela tre hästar. Haha tio mindre än normalt. Fick lite hjälp på traven också och de flesta reds eller var på träning/tävling. Efter insläppet åkte jag och J till city gross då Mary behövde lite mat. Skönt att slippa bära på en 25 kg säck själv. Kom på att syster slutade jobbet precis då så vi ringde och sa att vi hämtade henne. Så vi åkte hem till henne och fikade. Och jag fick mat också.

Fick även en låda till loppiset. I den hade hon packat lite kläder, och det mesta av dem snodde jag:) Det ringde när vi fikade som mest, så jag behövde inte åka och kvällsfodra, utan svängde bara in med maten. När vi kom hem igen pysslade jag i sovrummet och sedan blev det cod. Gick hyfsat bra ikväll. Lite tråkigt att det strular för clanen, då de delat Europa och USA. Förhoppningsvis kanske detta ändras, men just nu är det väldigt tråkigt. Annars är elite-matcherna en rolig ide där man kan vinna fina priser. Vi får se helt enkelt.

Nu är det sängen som gäller. Inga elva timmars sömn denna natt, tack!

Ovido - Quiz & Flashcards