emmeny

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Emelie - 14 mars 2012 22:14

Gårdagen i skolan var rätt trist, ett klart meningslöst studiebesök och virriga lärare. Känns som man fått nog av det nu, att ingenting är bestämt utan det ändras hela tiden. Eftersom läraren dessutom valde att ha en föreläsning hon redan haft så drog vi tidigare jag och Veronica.


Resten av dagen blev ganska lugn. Spelade, åkte till stallet och till syster för att se hennes nya soffor.



Imorse var det utsläpp i stallet. Kom dit vid åtta, och strax innan nio var alla kusar ute. Fick lite hjälp dock så det var tacksamt. Satte igång att skala av Marys bädd så halva är borta nu iaf. När jag stod där och pysslade kom Michaela och Oscar med smörgås till tanten, vilka hjältar!! Vi satte oss i solen och drack kaffe och tittade på hönorna som spatserade på stallplanen. 


Hemma vart det ett litet mellanmål och sedan lite plugg. Hann såklart med ett par matcher också och nu är ett nytt band startat. Se där ja. Hyfsat gick spelandet idag, vann de flesta matcher. Nu ska jag göra mig klar för sängen, vart grymt trött och jag har utsläpp imorgon med. Natti natti.

Ovido - Quiz & Flashcards