emmeny

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Emelie - 19 mars 2012 20:03

Vilken dag! Men kul har det vart. Dock så vart det ju lite kickstart då de har temadag på måndagar, så jag var lite överallt och ingenstans kändes det som. Imorgon är det vanlig skoldag igen så då kanske man kommer in i rutinerna lite grann. Slutade vid fyra och for hemåt, eller ja. Stannade till vid Michaela och gav en hejdå-kram eftersom hon flyr till solen en vecka. Fick lite Oscar-pussar också.


Kom hem och lagade mat. Blev enkel sådan idag då jag är lite trött. Sedan ut till stallet, där busan fick nöja sig med att bli lite kliad. Nu ska jag nog inte spelplatsen och koppla bort hjärnan en stund.

Av Emelie - 19 mars 2012 07:07

Nu är det dags för avfärd mot sura om en liten strax. Vaknade strax efter fem så nu är jag igång. Sov lite tokigt eller ja, jag vaknade av grannarna och hade svårt att somna om. :s så ikväll lär jag vara trött kan jag tro. Men, ett par dagar så är man inställd på dessa tider:)

Ovido - Quiz & Flashcards