emmeny

Alla inlägg under september 2013

Av Emelie - 1 september 2013 23:41

Så den sista sommarlovsveckan är nu slut. Nästa vecka drar skolan igång igen och jag ska göra min sista termin. Sjukt spännande. Och läskigt. Jag börjar dock först på onsdag så jag får några dagars frist.

Denna första septemberdag har vart lugn. Vet inte om det går att relatera till gårdagen (förmodligen) men det har inte blivit många knop här. Jag har läst, vilat och sällskapat med mina katter.


På seneftermiddagen åkte vi till Ica och sedan till Milano och åt pizza. Ett måste en dag som denna. Kvällen har jag spenderat med en film då J spelade. Undrar om jag kommer få tillbaka mitt spelsug? Lite Assassins imorgon kanske fixar biffen.

Av Emelie - 1 september 2013 02:13

Denna morgon bjöd på sovmorgon. Tackar! Dock var planen frukost på Ikea men detta slopades eftersom sömntutan sov för länge.

J fick besök och därefter åkte vi till stan för att handla på systemet och på maxi inför kvällen när Michaela med karl och son kom på galej. Vi hade en mysig kväll med god mat, gott dricka och skratt.

Av Emelie - 1 september 2013 02:07

Ja just. Kontraster var det ja.

I fredags morse hade jag utsläpp. Det gick ovanligt smidigt och vid halv nio var alla hästarna ute. Jag sopade och gick in och tog lite kaffe och sådant. Sedan ut igen för lunchfodringen och intag av NV.

När J kommit hem åkte vi till sura för att koppla i och ur stereo i pappas och mammas bilar. Det går ju aldrig så smidigt som man tänkt sig men efter diverse modifieringar så vart det bra.

J skötte montering av växlare medan jag kopplade i och ur stereo i pappas bil. En sak är då säker, Bilstereohörnan i Västerås är inte att rekommendera. Sånt fuskande så det är skrämmande. Denna bil var bara ett exempel.

Vi tog en fika där när vi var klara, lite prat och sådant innan vi åkte hemåt igen. I Hallsta var det någon form av bilträff, så vi stannade till där för att visa upp skåpet på Js bil, innan vi åkte hem igen.

Ovido - Quiz & Flashcards