emmeny

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Emelie - 2 maj 2013 23:05

Imorse tog jag mig en redig sovmorgon! Vet inte ens vad klockan var när jag behagade stiga upp, bara att det var en bra bit in på förmiddagen. Jag hade tänkt mig att göra stallet och sedan ta mig en sväng om med Mary. Men lagom tills jag masat mig upp och gått på toa fick jag sms av Michaela som undrade om jag ville med henne och Oscar till stan. Ja men självklart!

Jag klädde på mig fort som attan och sprang ut och packade Marys lunchpåse. Sedan blev jag upplockad. Vi åkte till Blomsterlandet och sedan in en snabbis på hööks innan det blev lunch på Ikea. En lagom tur. Hon lämnade av mig igen och jag tog en middagslur, hur trött kan man vara? Den blev dock väldigt kort eftersom jag hade en del att göra i stallet innan intaget. Mary och Leffe fick vara ute lite längre medan jag fixade åt de andra stjärnorna.

När allt var klart och superbläsarna var inne gick jag in och lagade mat och umgicks med maken en stund. När maten var uppäten gick jag ut för att motionera lilla damen. Det fick bli longering för att jobba lite på galoppfattningar och hon var fantastiskt fin på slutet. Då bröt jag och så jobbade vi lite skritt barbacka.

Kvällen har spenderats med plugg och nu ligger jag i sängen med en snarkande katt på magen. Fredag imorrn vilket betyder utsläpp :-)


Ett stort grattis till Rebecca och kashi som även idag tog en andra plats!

Ovido - Quiz & Flashcards