emmeny

Alla inlägg den 26 maj 2013

Av Emelie - 26 maj 2013 23:11

Av Emelie - 26 maj 2013 10:29

Av Emelie - 26 maj 2013 10:28

Av Emelie - 26 maj 2013 10:25

I fredags gjorde jag stallet på morgonen, pluggade lite och planterade mina amplar. Och så bäddade jag i gästrummet då vi skulle få nattgäster på Ekeby. Michaela och Oscar skulle övernatta här. De kom precis när jag och J skulle åka till Ica så vi brummade iväg lite snabbt medan de hälsade på Mary.

Vi hade en tokmysig kväll med gott vin, god mat och hemskt djupa diskussioner. Det måste vi göra om snarast. Igår morse gick vi upp hyfsat tidigt och åt en god frulle sedan matade vi hönsen med resterna. Mina gäster for hem strax innan lunch.

Jag satte igång med lite hushållsarbete. Staplarna med ren tvärt var rekordhöga, tvättkorgarna överfulla och golvet jordstampat. Det gick rätt fort dock och J kom precis då hem och kunde hjälpa till. Han åkte iväg sen och jag gjorde stallet.

Kvällen bjöd på grillning här hos oss med grannarna och sedan tittade jag på en serie innan det var dags för kudden att intas.

Ovido - Quiz & Flashcards