emmeny

Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Emelie - 20 maj 2013 10:45

Förra veckan var det inte så mycket dramatik, livet på farmen rullade på som vanligt. I tordags tog jag mig till skolan för att träffa gruppen och vi fick klart vårt arbete. Jag bytte även mobilnummer eftersom de där rengörningsnissarna visade sig vara både enträgna och fruktansvärt otrevliga. 

 

I fredags efter morgonpasset åkte jag och Rebecca på roadtrip till Börjes i Bro. Inga större inköp gjordes men det är ju alltid kul att komma ut och titta lite. Nya stigbyglar, kattgodis och liniment fick jag med mig hem därifrån iaf. När vi var klara där stannade vi till på Monicas jobb på stuteriet för att titta på lite fölisar. Hjärtat smälter. Vi rullade tillbaka mot vårt eget län och gjorde ett stopp på Hööks och Blomsterlandet innan vi kom hem igen. En lite lagom tur, men ack så varm.

Ovido - Quiz & Flashcards