emmeny

Alla inlägg under september 2012

Av Emelie - 25 september 2012 21:22

Fick även hem ett nytt fodral till min iPhone idag, med fack för körkort och bankkort. Perfekt!

Av Emelie - 25 september 2012 21:20

Mamma och mormor kom ut till sis och fikade lite. Mormor förfärades av vargen jag hade till hund. Han var dock nöjd över att galoppera omkring på gräsmattan. Syster och jag kom på att vi ville spendera pengar. Så jag åkte hem, lämnade hunden, fixade stallet och åkte dit igen. Sedan intog vi erikslund.

Köpte jeans och ett gäng tröjor. J kom dit så vi åt vår middag på Ikea. En skön kväll med andra ord. Nu är kläderna till begravningen klara också.

Av Emelie - 25 september 2012 14:55

Just nu sitter jag hos min storasyster. Jag och Salle åkte hit medan bovärden gör en förbesiktning på lägenheten. Det är lite dubbelmoral tycker jag. Visst jag förstår helt och fullt att vi ska fixa de skador vi orsakat. Men, lägenheten var redan sjukt sliten och sunkig när vi tog över den och enligt protokollet står det; dåligt skött av tid. Hyresgäst. Det jag vill ha fram är alltså att vi blir tvungna att åtgärda även det som dessa orsakat. Hur tänkte de där?

Av Emelie - 24 september 2012 20:07

Återigen kom inte bilden:-(

Av Emelie - 24 september 2012 18:25

..inget går upp emot en svampsås så här års.

Av Emelie - 24 september 2012 17:14

Slaktarhunden strikes again!!

Jag tabbade mig lite och lyckades somna. Som tur var missade jag inget speciellt. Som vanligt då.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till, packa nån låda till eller läsa. Nja time will tell. Först av allt blir det disken.

Av Emelie - 24 september 2012 10:43

Nu sitter jag och väntar på att lunchfodra. Är hungrig som en varg jag också för jag lyckades glömma min frukost hemma. Nåväl, får bli lunch när jag kommit hem och duschat:-)

Av Emelie - 23 september 2012 22:44

Idag har jag packat den första flyttlådan. Åh vad jag längtar! :-) Hur som, så är det lika bra att sätta igång att sortera och slänga sådant som inte ska följa med.

Strax innan tre åkte jag till stallet. Mockade och packade mat, sedan hjälpte Suss mig att ta in alla kusar. Mary var så lycklig när det låg mat i krubban. När hon och Leffe var borstade började jag och Suss att bygga. En 5 1/2 skulle vi försöka oss på denna dag. Mary tyckte det var skumt med två (?!) hinder efter varann haha. Men det gick bra till sist. Det är verkligen en helt ny häst, så duktig!! Svävar lite på moln efter varje ridtur. :-)

Åkte hem och fixade lite middag innan jag skulle tillbaka till kvällsfodringen. Efter det tog jag Salle med till syster där han fick springa lite. OCH hann slakta en vattenkanna. Hihi.

Nu ska jag fixa inför imorrn och göra kväller.

Ovido - Quiz & Flashcards