emmeny

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Emelie - 16 februari 2012 10:27

Jag har gett upp den här veckan tror jag. Har knappt sovit i natt, ont som fan och det sitter i även nu. Kom upp i tid men insåg att jag inte vill utsätta mig för dagens skolbravader när det känns så här. 


Så jag stannar här. Under filten. Ja inte just nu då, nu sitter jag vid datorn för en gångs skull. Har letat efter delar till min bil =/ Kommer gå på en del, och det behöver köpas från en massa olika ställen. Drygt ska jag säga. Men nödvändigt för att jag ska få ha kvar min lilla baby ett tag till. En service med olja, oljefilter, tändstift, fördelarlock, rotor och nya remmar behövs plus nya bromsskivor och belägg. Billigt? Inte speciellt.


Nu ska jag läsa in mig lite på Polhem så jag får klart den texten. Som tur var hade mamma en Populär historia som jag tittade i av en slump, och där var han minsann med. 

Ovido - Quiz & Flashcards