emmeny

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Emelie - 17 februari 2012 11:42

Helgen har kommit till vår lägenhet. J tog ut komp idag, han skulle ju jobbat fyra timmar annars men nu vart det långhelg istället. 


Inatt har jag sovit lite bättre men det gör fortfarande ont lite här och var =/ Så idag blir det lugnt. Vi ska väl åka till stan och hämta lite delar till bilen senare. Nu ska jag ta en dos värktabletter och en kaffe. Kanske hinner ta ett avsnitt till av Grey's innan J vill åka.

Av Emelie - 17 februari 2012 00:40

Nu är jag verkligen toktrött. Usch. Känns att det inte vart mycket sömn inatt. Klockan är ju en del också men ville vara uppe när J kom.

Efter förra inlägget åkte jag till stallet. Mary fick vila så fixade bara mat och box. När jag lämnade lunchhöet vid hagen tittade hon fram runt ridhusknuten så då gick jag in i hagen och gosade lite. Hemma åt jag resterna av min pizza och tittade på några greys avsnitt. Hittade äntligen en sida att streama från igen. Nu ska jag blunda och hoppas på sovmorgon. Natti!

Ovido - Quiz & Flashcards