emmeny

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Emelie - 25 februari 2012 13:07

Lördag! Det har aldrig vart min favoritdag, men det duger väl. Som alla andra dagar? Jag fick sovmorgon, har ju vart duktigt uppe tidigt alla dagar denna vecka. Fin frulle denna morgon också, kokt ägg och rökt kalkon. Lite kaffe på det så, perfekt!


Sedan har jag latat mig, läs spelat. Underbara galna människor. Hade ingen bra speldag men vad gör det när man skrattar non stop?


Jag ska ner till bilen strax, undersöka om min mobil vill connecta till spelaren. Woohoo, äntligen! Vid tre åker jag ut till stallet och Michaela skulle komma ut också. Det är ju perfekt väder för stallmys! Jag har insläpp och kvällsfodring idag, som vanligt. Men det är rätt skönt, gillar rutinen. 


Vad som händer annars, det återstår att se.

Ovido - Quiz & Flashcards