emmeny

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Emelie - 19 februari 2012 16:55

Är strax på väg ut till Mary. Vi får se vad hennes humör säger. Vart inte så mycket skrivet heller, noll inspiration = noll motivation. Får vänta tills pressen kommer smygande. Haha.

Av Emelie - 19 februari 2012 13:40

Fick sovmorgon idag och när jag vaknade hade J redan fixat färdigt med bilen. Känns skönt, nu är lite fin pyssel kvar men det hinns med. Det värsta är gjort nu iaf. Han åkte iaf till ICA och köpte lite nybakta frallor till frukost. Lagom tills vi ätit klart ringde Michaela och ville titta in en sväng. Så hon kom och tog en kopp kaffe och vi planerade en tripp till Stockholm i vår! Hoppas att vi får till det. för det vore bra kul.


Nu är planen att få till den här jäkla texten om Polhem, är inte alls motiverad. Ska nog ringa mamma och få lite tips. Hon är bra på sådant min mamma. 


Annars då? Det är söndag så det blir nog ganska lugnt. Stallet såklart men vet inte riktigt när. Hade planerat en tur ute, men det är väl isgata kan jag tro =/ Men texten först, sedan nå kul. Haha.


 

Bilder från igår.   

Av Emelie - 19 februari 2012 01:16

Vilken dag! Åkte till stan lite snabbt för att köpa bilgrejer plus förbi Ms garage. Skyndade oss hem och jag for till stallet. Skulle mocka lite snabbt men innan jag var klar hade alla hästar kommit in, utom lilla Mary. Gick och hämtade en glad tjej i hagen. Eller glad och glad, hungrig var nog rätt ord. Packade mat och sopade, sedan for jag hem. Tittade till J i garaget och han hade jobbat på så bra!!

Efter en snabb dusch åkte vi till sura. Hade mysigt. Åt gott, tränade hunden och tittade på melodifestivalen och sherlock. Åkte hem efter det och tog ett par rundor search. Nu är det mr Blund som gäller. Natti.

Ovido - Quiz & Flashcards