emmeny

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Emelie - 20 februari 2012 23:16

Dagen gick inte alls som planerat. Jag satt uppe till efter ett och skrev och den jädra skit texten kom iväg till urkund i tid, och somnade väl vid två. Jag vaknade till när J gick upp vid fem men somnade om. Jag vaknade av sista ringningen på väckarklockan men tyckte jag kunde ligga kvar två min till. KABOM. Försoven. Vaknade 20 över nio, fem minuter efter att lektionen börjat i E-tuna. Ajajaj. Stannade hemma ist, hade ändå inte vart så mycket kvar av lektionen när jag väl kommit dit om jag åkt.


Istället har jag pysslat hemma, städat ur garderoben och linneskåpet och sorterat och vikt tvätt, sånt onödigt ont. Imorgon ska jag minsann ta mig i kragen och gå upp i tid. Så därför blir det en tidig kväll ikväll, nattar typ strax. Kemi imorgon med roliga Lars, vill man ju inte missa i onödan. Nu har jag svamlat klart för ikväll, natti.


Late night studying.  

Ovido - Quiz & Flashcards