emmeny

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Emelie - 18 februari 2012 12:09

Jag sitter och skriver, insåg att arbetet om Polhem ska vara inne på måndag morgon så det var väl dags att sätta fart. Den ska ju inte vara så lång men bättre att ha det gjort. 


Jag skrev ett inlägg igår när jag lagt mig i sängen, men vips så var jag utloggad och inlägget borta. Så irriterande när det dessutom är så drygt att blogga från telefonen. Vart är den där appen egentligen? Ångrar lite nu att jag valde denna sida, verkar som andra är mer anpassade för mobilbloggande då man kan ladda upp bilder osv. 


Igår då? Jo vi for till Biltema och köpte lite grejer till bilen. Tittade in hos sis på jobbet och sade hej. Sedan rullade vi hemåt, bytte om och åkte till stallet. Fixade åt Mary och tog in henne. Eller ja, J tog in henne så hon passade på att stjäla lite kvällsmat på vägen in. Efter stallet åkte vi raka vägen till GDS-hallen vid OK. Bytte olja och filter. Hemma tvättades min lilla bil, både in och utvändigt. =)

     

       OljebyteRen och fin   


Efter det åkte vi och köpte mat. Var vrålhungrig då jag inte ätit sedan frukost och klockan var närmare sju. Åkte hem och J satte igång att byta bromsarna. Jag gick upp och pysslade lite i lägenheten, hängde tvätt och diskade lite. Sedan unnade jag mig ett glas vin och lite spel. Gick lite si och så. Men kul hade vi iaf.


Nu ringde J från garaget så jag lär väl byta om, vi ska hämta lite mer grejer på Biltema. Sedan ska jag ju ut till stallet och ta mitt lilla lördags skift. Hej och hå!

Ovido - Quiz & Flashcards