emmeny

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Emelie - 21 februari 2012 22:43


En underbart god semla från Håkans.


Solen sken så underbart på vägen hem från skolan, den fortsatte att lysa under eftermiddagen och en känsla av att våren snart är här infann sig. Tid för förändring och en tid då livet liksom börjar om. Det lät ju lagom djupt eller hur? Men jag har bestämt mig för att göra upp en plan, saker som jag vill genomföra. En av de sakerna ska jag göra snart, men först måste jag bestämma ett datum

På väg hem från skolan.  


Nackdelarna med vårväder gav sig till känna när jag kom till stallet och skulle parkera min lilla bil. Kanade si så där 10 meter ner för stallbacken, men lyckade iaf backa in den och parkera. När jag skulle gå till stallet halkade jag dock och sträckte mig. Icke så bra, får hoppas att jag inte får lida för det imorgon bara.


Hela dagen har bara svischat förbi, men den har vart rätt okej ändå. Nu tror jag att jag ska gotta mig med lite Grey's eftersom det ändå är ledig dag imorgon. Natti!





 
Av Emelie - 21 februari 2012 18:06

Det var så det vart när jag skulle förklara dagen för en engelsman. England har tydligen en pannkaksdag idag, vilket jag menade Sverige har varje torsdag. Inga konstigheter.

Jag har nyss kommit från Michaela och Oscar. Vi tjejer har avnjutit en smarrig semla från Håkans. Mycket god. Vi har även pratat massor och gjort planer för våren. Mer om det sen.

Nu ska jag fixa lite mat och sedan åka till Mary:)

Av Emelie - 21 februari 2012 09:40

Sitter i skolan och lyssnar på Lars som pratar kemi. Han gör det ju rätt spännande med små inlägg ibland. Jag vaknade i tid, mest för attJ väckte mig:)

I eftermiddag blir det hem och fixa lite tvätt. Sedan fettisdagsfika hos Michaela:) SEMELDAGS! Jag tjuvade ju en igår iof men det räknas ju inte ;)

Ovido - Quiz & Flashcards