emmeny

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Emelie - 23 februari 2012 22:48

Okay, so today hasnt been all great. Men vilken dag är det? 


Jag kom iaf iväg imorse, och jag lärde mig lite på lektionen. Mycket sånt som bara är kul att veta, exempelvis hur morfin blir heroin. Inte särskilt användbart men ändå. Bilfärden hem gjorde mig glad. Solsken, torra vägar så jag kunde varva baby lite och bra musik att sjunga högt och illa till. Sånt kan göra min dag.


Hemma vart det lugnt en stund. Började läsa boken men somnade efter en stund. Powernap is the shit! Vaknade när J dundrade in genom dörren. Fortsatte läsa och lyckades trockla mig igenom alla sidor. Puh vad tråkig den var. Hoppas det inte blir alltför kluriga diskussioner om den imorrn. =/ Läsningen på blackboard var roligare. Där hade Lars lämnat små notes vid sidan om, haha. "tveksamt".


Lagade en god middag till mig; lax och dillmos. Mycket gott. Resten av kvällen har jag unnat mig en chokladbit, lite vindruvor som Veronica gav mig och Grey's!


Nu är biljetterna bokade och hämtade, me and ms Michaela is doing Stockholm!! Woohoo, så kul ska det bli! 




Jag ska nu knåpa ner mina mål. De mål jag har för året -12, it needs to be written down. Och de dyker väl upp här senare, i tur och ordning=)






Av Emelie - 23 februari 2012 10:06

Blä. Det var jobbigt att pallra sig iväg imorse. Jag kom upp i tid, nemas problemas. Men fanns ingen som helst motivation att åka iväg. Bara mörka moln på min himmel. Fick dock ett pepptalk där på morgonkvisten. Så jag kom iväg trots allt. Vissa människor är bara guld värda.

Ovido - Quiz & Flashcards