emmeny

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Emelie - 22 februari 2012 22:21

Oh yes. Jag glömde det viktiga! Den 6:e maj far jag och Michaela till Stockholm för att se Dirty Dancing!

Av Emelie - 22 februari 2012 22:15

Min lediga dag försvann. Men den var bra!


Tittade lite Grey's på förmiddagen och tog ett par matcher. Strax efter två rullade jag ut till stallet och halkade till hagen och hämtade busan. Ställde henne på gången och fixade. Lagomt tills vi var på väg ut till ridhuset mötte Michaela och Oscar upp oss. Det vart en lite longer/tömkörningslektion idag. Mycket bra gick det!

Duktiga tjejer!




Efter stallet åkte jag hem och J fixade maten, makaronilåda idag. Gott gott. Sedan har kvällen bara försvunnit. Appropå försvinna, så hade min beställning från HM också försvunnit. Attans. Gjorde om den och det mesta fanns kvar, en färg av klänningen var slut men det var strunt samma. Det var ju jeansen jag ville åt mest!



Nu lite mera Grey's och sedan en tidig kväll. Natti! 

Av Emelie - 22 februari 2012 10:07

Onsdag morgon. Fast nu är det kanske förmiddag? Jag har vart vaken ett tag iaf. Vaknade vid 8 och hoppade in och körde några morgonmatcher med Lee innan han for till jobbet. Nu tänkte jag ta mig det där Grey's avsnittet jag inte tog igår. Mysa ner mig i soffan med en filt och kika. Mysmorgon.

Av Emelie - 22 februari 2012 00:03

Jag har gjort något det var länge sedan jag gjorde. Nätshoppat. Nog för att jag är lite tråkig, klickade hem två lika klänningar i olika färg, och två par jeans som jag redan har men i andra färger. Till det lades lite annat smått och gott., tack vare rea slutade kalaset på mindre än 500kr. Bra där!

Ovido - Quiz & Flashcards