emmeny

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Emelie - 5 januari 2013 10:37

Av Emelie - 5 januari 2013 10:36

Solen skiner in genom fönstret och sprider en känsla av vår. Några månader kvar dock men lite får den allt retas.

Av Emelie - 5 januari 2013 01:12

Fredagsmorgonen inleddes med sleep in. Mycket skönt:-) Tog det lugnt under morgonen och förmiddagen innan jag gick ut till stallet. Mockade och fixade maten, sedan fick Busan komma in. Jag hade ingen plan för ridningen men Rebecca peppade mig till att rida dressyrprogram. Så vart det inte dock. Det vart övergångar ist. Jättefin var hon så jag var nöjd:-)

På kvällen åkte vi till sura. Fikade och åt pizza med min mor och far. Trevligt :-) Hemma igen vart det ett par matcher men nu har jag bäddat ner mig. Även om jag inte haft så mycket träningsvärk idag kan det ju komma imorrn då det är väl bäst att vila ;-)

Av Emelie - 5 januari 2013 01:04

Av någon konstig anledning försvann större delen av mitt inlägg från igår. Är inte alls nöjd.

Som jag skrev var jag ute i stallet under förmiddagen och sedan fick jag besök av Katarina med hundarna. De var här ett par timmar och vi pratade och drack kaffe. När hon åkt gick jag ut i stallet igen. Jag skulle rida Kashi under eftermiddagen. Alltid spännande att rida en ny häst, i synnerhet en som är välutbildad. Hon var jätte trevlig, mycket häst och det krävdes lite. Jag var rätt mör när jag satt av. Men det var sjukt kul och det gav en hel del. :-)

Efter den ridturen gick jag in och fixade mat, sedan tog jag ett pass med Mary. Hade tänkt ta det lugnt då risken för träningsvärk fanns men eftersom jag var så inspirerad körde jag på som planerat med tempoväxlingar. Hon var riktigt fin.

Ja, det var väl gårdagen det.

Ovido - Quiz & Flashcards