emmeny

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Emelie - 16 januari 2013 08:02

Är så sjukt nöjd med hur jag fått till mina stora köksfönster. Gardinerna är ljusa och fina, dessutom billiga! 80kr paret från jotex. (när man bor i ett hus med 17 fönster är billiga gardiner tacksamt) Lampfötterna tillhörde julstjärnorna jag hade i salen över jul. De var så fina att de fick flytta in här i köket. Nu ska jag bara fixa till de mindre fönstren. Där sitter hissgardiner i samma serie, men det behövs något mer för att det ska bli riktigt bra.

Av Emelie - 16 januari 2013 07:56

Är så sjukt nöjd med hur jag fått till mina stora köksfönster. Gardinerna är ljusa och fina, dessutom billiga! 80kr paret från jotex. (när man bor i ett hus med 17 fönster är billiga gardiner tacksamt) Lampfötterna tillhörde julstjärnorna jag hade i salen över jul. De var så fina att de fick flytta in här i köket. Nu ska jag bara fixa till de mindre fönstren. Där sitter hissgardiner i samma serie, men det behövs något mer för att det ska bli riktigt bra.

Ovido - Quiz & Flashcards