emmeny

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Emelie - 8 januari 2013 23:34

Jag tog mig en sovmorgon imorse. När jag vaknade hade jag 13 missade samtal. Det var visst panik! Hur som så löste det sig. Stackars Rebecca hade dessutom blivit hitskickad för att ringa på så jag vaknade.

Jag drack kaffe och tog det lugnt, sedan fixade jag åt alla hästarna. När det var gjort åkte och hämtade sis sedan for vi till hööks. Köpte nya skor, sadelgjord och en grimma med grimskaft. Åkte sedan och hämtade Monica innan vi åkte hem.

Vi hann med en kaffe innan vi gick tillbaka till stallet. Jag släppte Mary i ridhuset en stund och hon galopperade på så glatt:-) En vilodag räckte visst för att energin skulle komma tillbaka.

När syster och Monica åkt hem satte jag mig och skrev lite mer på gruppuppgiften och har mailat den till gruppen. Mer ordbajs!


Nu ska jag sova. Imorrn är det heldag i Etuna.

Ovido - Quiz & Flashcards