emmeny

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Emelie - 17 januari 2013 22:46

Idag var den stora dagen. Dags för vår fantastiska redovisning. Vi valde att vara sist, go out with a Bang! 7 grupper före oss som alla utom den sista hade valt drama. Några var sjukt roliga iaf så dagen gick fort. Vår redovisning var kanske lite kort, men innehållsrik!

Åkte hem och väntade in maken. Han åt pizza och jag åt det som var kvar sedan igår. :-) sedan promenerade jag ut till stallet och fixade åt busfröken.

Inne har jag skrivit katastroftenta och nu är det dags för sängen.

Imorrn är det dags för begravning. Känns tungt men det blir nog en fin ceremoni. På kvällen ska vi ut och äta hela familjen. Det ville mormor <3

Av Emelie - 17 januari 2013 22:37

Igår hade vi en träff i skolan inför dagens redovisning. En liten avcheckning liksom. Allt var lugnt så strax efter elva var jag hemma igen. Spelade ett par rundor och sedan gjorde jag stallet. J kom hem med middag, kinamat så där på en onsdag. Inte alls fel. Sedan gosade vi in oss framför brasan med lite fika. J hade köpt delicatos dumlebollar och jag hade fått choklad av Rebecca:-) Efter att ha velat en stund gick jag tillbaka ut i stallet. Hade tänkt tömköra om det var tomt men Suss och Julia löshoppade så då fick Mary vara med. Hon var duktig:-) Inne igen vart det ett par matcher och sedan sängen.

Ovido - Quiz & Flashcards