emmeny

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Emelie - 7 januari 2013 20:51

Skolstart idag, eller ja, vi i gruppen träffades för att göra gruppuppgiften. Och blev väl i stortsett klara, massa ordbajsande. Hur som så åkte jag hem strax efter två. Hade missat lite i planeringen.


Ute i stallet hade jag hand om Rs hästar också idag, fixade åt dem och åt Mary som fick en välförtjänt vilodag idag. J kom hem när jag var där ute så han kom också ut. Sedan gick vi in och åt mat innan jag gick tillbaka ut till stallet. Tittade på de ridande ekipagen och sedan kom Monica och Rut äntligen hem! Hjälpte henne att pyssla iordning lite och rätt var det var hade klockan blivit kvällsmatsdags. Gav lite mat och gick in. Sedan hamnade jag här..


Är sjukt trött nu och ska faktiskt strax göra natt. En tidig kväll, men så får det bli ibland.

Ovido - Quiz & Flashcards