emmeny

Alla inlägg den 7 november 2013

Av Emelie - 7 november 2013 22:43

Ungefär så känns det idag. Även om jag faktiskt inte legat helt på latsidan. I tisdags skrev jag en hel del på boken och lärarhandledningen. Sedan åkte jag på ett studiebesök på en förskola. Riktigt mysigt var det och gav en positiv känsla efteråt. På kvällen sedan vart det cod naturligtvis, releasedag och allt.

Igår gick jag upp i hyfsad tid och satte mig och skrev. Och ritade. Sedan tog jag paus vid lunch och spelade ett par matcher innan det var dags för stallet. Hade Rebeccas hästar också. Men det gick snabbt, på två och en halv timme hade jag fixat åt fyra hästar och ridit. Inne igen skrev jag lite på rapporten och avslutade med några matcher. Lagom fördelning det där.

Idag hade jag utsläpp. Så förmiddagen spenderades i stallet och sedan latade jag mig en stor del av dagen. USCH! Men, det tar jag igen. Har fyllt i VFU-boken till avslutade samtal imorrn. Sista praktikdagen, någonsin. (Kanske,haha).

Jag har även blivit inskriven som vikarie för några skolor i kommunen så förhoppningsvis får jag jobba lite.

Ovido - Quiz & Flashcards