emmeny

Alla inlägg den 25 november 2013

Sad

Av Emelie - 25 november 2013 23:00

Förutom pluggandet har jag inte hunnit med så mycket idag. Jag åkte en blixtvända till stan för att lämna Js passerkort och för att köpa snus. När han kom hem åkte vi en sväng till Ica och sedan fixade jag lite mat.

Här ikväll har jag roat mig med att hitta på husannonser i Norrland. Vissa blir jag så ledsen av. Sådana fantastiskt fina gamla hus som står och förfaller. Tänk om man vore mångmiljonär. Många av dessa hus skulle bli så fantastiskt fina med lite kärlek. Dessutom har de ofta utsikt to die for. Riktigt tragiskt.

Nu ska jag strax slå igen luckorna så jag är pigg och alert imorgon bitti.

Av Emelie - 25 november 2013 22:53

Det börjar anas en struktur i mitt exjobb nu. Det är fortfarande mycket kvar men det känns lite lättare iaf. Jag insåg också att boken berör nästan samtliga delar ut centrala innehållet i Lgr 11 för både årskurs 1-3 och 4-6. Givetvis följer den även lpfö.

Idag har jag mest ägnat mig åt själva läromedlet. Ingenting åt rapporten faktiskt. Som sagt är det bara att kriga sig igenom.

Ovido - Quiz & Flashcards