emmeny

Alla inlägg den 20 november 2013

Av Emelie - 20 november 2013 21:52

Åh vad jag längtar efter snö! Tänk vad mysigt att vakna upp till en gnistrande vit vintervärld? Snart så, hoppas jag.

Nu är det ju inte långt kvar tills julstöket förresten. Nästa helg är det redan första advent så på onsdag kör vi en liten pysselkväll här hemma. Jag ska försöka mig på att få till lite kransar och dessutom ska jag försöka få fart i symaskinen och sy ett par hissgardiner till salen. Att införskaffa gardiner till ett rum med 6 fönster är inte helt problemfritt ska ni veta, men nu har jag lite idéer iaf.

Första advent spenderar ju jag och lillasyster på Stockholm horse show. Där kan man vänta sig julstämning.

Av Emelie - 20 november 2013 11:15

Jag krigar mig igenom förkylningen och befinner mig nu vid snickarbacken där ett gäng elever ska göra eld med olika tekniker och grädda pinnbröd. Lite krispigt är det ute, men nog är det vackert.

Ovido - Quiz & Flashcards