emmeny

Alla inlägg den 19 november 2013

Av Emelie - 19 november 2013 23:15

Nu går jag banne mig i ide! Är det inte det ena så är det det andra. Jag har gått och blivit förkyld. Igen!! Vaknade imorse och kände mig som jag stångats med en lastmaskin. Kul.

J hade ringt en massa gånger då jag sov så ringde upp honom. Han hade vart in med bilen till skaderegleraren som menade att skrapningen på kofångaren skulle gå på 8500kr att fixa, och att detta var ju inte bilen värd så han ville döma ut den. Vilken idioti! Vi får se vart detta slutar men nästa bil blir inte försäkrad hos IF iaf. Frågan är väl hur man blir behandlar om det är en själv som orsakat krocken?

Jag tog mig ut till stallet och stal lite te. Sedan spelade jag ett par matcher innan huvudet blev alldeles tungt igen. Då tog jag en tupplur med min sidekick på ryggen.


Jag vaknade lagom tills J kom hem. Vi åkte och handlade lite och sedan hemåt. Fixade stallet lite snabbt innan det blev mat.

Imorgon hoppas jag verkligen jag är piggare då jag ska till skolan ett par timmar.

Ovido - Quiz & Flashcards