emmeny

Alla inlägg den 16 november 2013

Av Emelie - 16 november 2013 00:41

Jag har mått lite bättre idag. Dock har jag fått ont i halsen igen?! Nåväl. En bagatell i jämförelse.

När jag vaknade duschade jag lite snabbt och nere i köket möttes jag av en kraschad lampa. Suspekt.

Hämtade Veronica och åkte till skolan. Hon ville ha frulle så vi gick förbi kåren. Där hade dom en EPP Smoothie. Vad det innebär vet jag inte mer än att namnet var spännande.



Skolan gick fort idag. Sista föreläsningen. Helt sjukt egentligen. Vi fick sluta vid ett och jag åkte då och plockade upp sis för ett besök på Ikea.

Spillage.

Kikade lite på tallrikar och sånt. När vi åkte ringde min mobil (kl 17:45 på en fredagskväll) och det var min läkare som gav mig resultaten på proverna. Så nu ska jag prova levaxin. Känna bra med en läkare som hör av sig.

Ovido - Quiz & Flashcards