emmeny

Alla inlägg den 21 november 2013

Av Emelie - 21 november 2013 21:55

Kapitulerande. Så gick det med mitt krigande mot förkylningen. Platt fall. Morgonen var riktigt dryg. Jag vaknade med igenslemmad näsa och hysteriska hostattacker. Prima, verkligen. Hasade mig upp ur sängen och tömde ur bihålorna. Eftersom jag är åt det nyfikna hållet googlade jag och fick veta att man i friskt tillstånd producerar ungefär 2dl snor om dagen. Således har jag kommit fram till att min produktion under natten varit ungefär 100 gånger den summan. Give or take a few.

Efter lite te, vicks över halva överkroppen och i halvsittande ställning kunde jag faktiskt andas. Så dagen har spenderats ungefär så. Jag gjorde mig mödan att äta lite lunch mitt i allt. Som tur var fanns det färdig kyckling i frusen som jag kunde tina. Nu var ju jag inte den enda spekulanten på den kycklingen.

Vi delade 50/50 kan man säga. Jag menar, hur motstår man de där ögonen?


Jag har spelat några matcher men set blir lite halvhjärtat måste jag säga. Och inte alls bra resultat. Ungefär som att komma till en boxningsmatch redan knockad.

Ovido - Quiz & Flashcards