emmeny

Alla inlägg den 4 december 2013

Av Emelie - 4 december 2013 23:32

Att gå på toaletten ostört är inte en självklarhet i alla hushåll. Inte här bland annat.

Av Emelie - 4 december 2013 23:15

Imorse var ingen bra morgon. Misstänker att det är medicinerna som gör att jag inte är i balans. Det tar ju trots allt ett tag innan det blir rätt med dosering. Efter att ha vilat en stund så kändes det bättre.

Roade mig med elevboken idag, lite fler bilder in i den och in i lärarhandledningen. Imorgon får det bli fokus på forskning en stund.

Framåt eftermiddagen blev det dags att rulla på intervju. Och jag blev erbjuden tjänsten. Dock så har jag ett par dagar på mig att fundera. Men det känns fruktansvärt kul. Och läskigt givetvis.

Hemma firade vi de goda nyheterna med kinamat och sedan vart det lite cod.

Ovido - Quiz & Flashcards