emmeny

Alla inlägg den 19 december 2013

Av Emelie - 19 december 2013 23:50

Igår tog jag mig en sovmorgon men inte alltför lång. Skuttade runt i min one piece på förmiddagen innan jag fick för mig att börja baka saffranslängder. De vart inte så bra. Nehepp.


Just dessa vart väl helt okej. Men resten vart lite väl välgräddade. Hämtade upp syster och svängde förbi Erikslund för att hitta en ljusslinga till granen. Den jag hade var ett arvegods från farmor och GIF vet hur gammal. Det började gå lampor här om dagen så jag vågade inte ha den tänd. Dessutom är det ju lite vettigare med en ledslinga. Hittade även ett par julklappar till.

Vi åkte hem till mig sedan och fikade lite. Och bakade pepparkakor (som också fick mer färg än brukligt). Monica kom också och hjälpte till. När hon åkt packade vi andra (jag, syster, J och Leffe) in oss i Hondan. Släppte av syster och åkte sedan till Max.

Ovido - Quiz & Flashcards