emmeny

Alla inlägg den 17 december 2013

Av Emelie - 17 december 2013 23:12

Denna dag var det dags för övningsopponering av examensarbetet. Vi är ju en rätt liten grupp på 7 personer med totalt 5 arbeten. Så själva opponeringen gick fort. Jag fick övervägande positiv feedback, väldigt glädjande. Det fanns några synpunkter givetvis som jag ändå har planerat att justera då arbetet är klart.

Jag försökte ta en sån lugn morgon i morse med. Så one piece på!


Vi slutade ganska tidigt före utsatt tid. Jag och Veronica gick och spanade på julklappar i Eskilstuna centrum. Sedan åkte vi till Tuna Park och kikade lite där också. Jag rullade hem och vilade lite innanJ kom hem och vi for till affären. Sedan gjorde jag stallet. Aningens övertrötta tjejer skrattade så tårarna rann. Här på kvällningen kom mamma och lillasyster förbi och fikade lite. Vi pratade lite om julmaten och sånt där.


Min mage är komplett kaos. Det är sjukt tröttsamt.

Ovido - Quiz & Flashcards